Veel gestelde vragen

Adres:

Robuustelampen.nl

Van Ginkel Keukens, of D. Van Ginkel & zo BV 

Marconistraat 8

3771 Am Barneveld

Tel: 0342-414021

E-mail: info@robuustelampen.nl 

 

IBAN: NL59INGB0007 4717 41

KvK nr: 09026907

BTW nr: NL812985357B01

 

 1. Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

Bij vragen kunt u altijd bellen: 

Maandag van 13.00-18.00

Dinsdag t/m donderdag van 09.00-18.00

Vrijdag van 09.00-21.00

Zaterdag van 09.00-16.00

Of kom langs bij onze winkel :
Marconistraat 8

Barneveld

Of mailen naar: info@robuustelampen.nl

2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Robuustelampen.nl?

- iDEAL pay

- Rembours

3. Kan ik artikelen kopen en direct meenemen uit de winkel?

- Ja dat is mogelijk, de atikelen hebben we op voorraad in onze winkel.

4. Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de
overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na levering.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie
heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

5. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

- Bij retournering van een gedeelte van de bestelling of de gehele bestelling betaald u zelf verzendkosten van € 5,75.

6. Wanneer kan ik het geld terug verwachten na het retourneren van mijn bestelling?

Na herroeping betalen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

7.  Heb ik garantie op mijn gekochte artikelen:

-  U heeft wettelijke garantie op het product. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

8. Moet ik bezorgkosten betalen voor de bezorging van mijn meubels?

- Voor het bezorgen van de meubels wordt er bezorgingkosten verrekend. 

Het bedrag wordt berekend naar de kilometers.

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

 9. Hoe meld ik een klacht/gebrek?


Klachten:

Bent u niet tevreden over een product of over onze dienstverlening? Klachten kunnen worden doorgegeven aan ons:
- Door te bellen naar: 0342-414021
Maandag van 13.00-18.00
Dinsdag t/m donderdag van 09.00-18.00
Vrijdag van 09.00-21.00
Zaterdag van 09.00-16.00
- Of mailen naar: info@robuustelampen.nl

Binnen 14 dagen krijg je van ons een inhoudelijke reactie op uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.').

Gebreken:
Wij verzoeken u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen na ontdekking van een gebrek. U moet dit in ieder geval binnen twee maanden na ontdekking bij ons melden. U kunt bovenstaande contactmethodes gebruiken om contact met ons op te nemen. Beschrijf duidelijk om wat voor gebrek het gaat, voeg (indien redelijkerwijs mogelijk) een foto toe als u ons mailt, en stuur een geldig aankoopbewijs mee.

10. Hoe kan ik retourneren?

 

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de
overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na levering.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons binnen 14 dagen na levering per post, per
fax of e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt gebruik maken van het herroepingsformulier, maar bent hier niet toe verplicht. U dient de
goederen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u
het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of
te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan,
inclusief leveringskosten zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de
ontbinding van ons terug. Dit geldt niet voor eventuele extra kosten ten gevolge van uw eigen
keuze voor een duurdere leveringswijze dan de door ons geboden goedkoopste standaard
levering.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie
heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 11. Moet ik verzendkosten betalen?

- Ja dat kost € 5,75.

12. Als u een klacht ingediend heeft, zullen wij dit binnen 14 dagen afhandelen.

u mag zowel een klacht over een product als over de dienstverlening indienen bij Robuustelampen.nl. Binnen 14 dagen nemen we contact met u op. 

Al onze prijzen zijn inculsief 21% BTW